Veebipoe SPOOLY.EE (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ SPOOLY (registrikood 16817453).
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
- Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
- Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
- Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
- Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
- Kauba tellimiseks tuleb soovitud tooted lisada ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil:
- Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele;
- arve alusel ülekande tegemine.
- Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
- Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
- Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
- Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
- Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.
- Kaubad toimetatakse ostja poolt valitud pakiautomaati. Selleks kasutab müüja vastavalt ostja valikule ostu sooritamisel kas DPD, Itella või Omniva teenust. Pakiautomaati toimetamist võimaldatakse juhul, kui ostetava kauba mõõtmed ei ületa pakiautomaati mahtuva paki piirmõõte. Ostetud kauba (saadetise) pakiautomaati toimetamisel saadetakse ostjale SMS kauba saabumisest koos uksekoodiga, saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva, mille jooksul kohustub ostja selle välja võtma. Kui ostja nimetatud tähtaja jooksul saadetist välja ei võta, toimetatakse saadetis müüjale tagasi. Ostjal on õigus ostetud kaubad isikut tõendava dokumendi esitamisel kätte saada kokkuleppel müüjaga. Müüjal ei ole nimetatud juhtumil (välja arvatud Lepingust taganemise korral) kohustust tagastada ostjale tasutud toimetuskulu. Müüjal on õigus nõuda täiendavat tasu tagastamiskulude katmiseks summas.
- Kauba saatmiskulud kannab ostja, vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
- Eestisisesed saadetised jõuavad ostja määratud sihtpunkti üldjuhul 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Erandlikel juhtudel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
- Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus Veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
- Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
- 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
- Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
- Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile spoolyeesti@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Taganemisavaldus peab sisaldama järgmist teavet: ostja nimi, tellimuse või arve number, kauba kättesaamise kuupäev, tagastatava kauba nimetus ja kogus, tagastamise põhjus.
- Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
- Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
- Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
- Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva toote tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on toote tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
- Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest toote kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
- Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui selle hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
- Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, saates e-kirja aadressile spoolyeesti@gmail.com.
- Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud toote mitte nõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena pärast kauba üleandmist ostjale.
- Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
- Veebipood vastab ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
- Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, e-posti aadress, tarneaadress, pangarekvisiidid) tellimuse haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kaup kohale tarnida.
- Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
- Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest, andes sellest teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
- Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile spoolyeesti@gmail.com.
- Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
- Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.